• BON ANNIVERSAIRE BEA


  • Commentaires

    5
    Mardi 19 Mars à 08:59

    bon anniversare a ton amie !

    4
    Mardi 19 Mars à 05:21

    Bonjour ma Fée Tissia merci beaucoup elle est trop belle  je te souhaite une très bonne journée ma douce fée

    Gros bisous ton amie

    Béa

    3
    Lundi 18 Mars à 17:03

    Hej Tissia

    Tack för trevligt besök .

    Suveränt!

    Nu är jag hemma igen, men i natt var jag på akuten. Fick en blödning från underlivet igår. Fick besked att jag nu har en öppning från tarmen in till underlivet. Jag tar nu antibiotika och står på en väntelista för en operation.

    I fredags när jag träffade min läkare fick jag lämna prover. Mina sköldkörtlar på halsen är för stora.

    Solen skiner men det är bara + 5 grader.

    Önskar dig en trevlig måndag, eftermiddag och kväll.

    Vänskaps kyssar, Pretulia

    2
    Lundi 18 Mars à 13:20

    Bonjour mon amie

    superbe 

    C'est avec le soleil que

    je viens te souhaiter un

    bel apres midi , j'espere que tu

    vas bien ? merci pour ta fidelite

    bisous Cathy

    1
    Lundi 18 Mars à 13:19

    très jolie la création pour Béatrice 

    bisous

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :